Conform O.U.G. 34/2014, clientii persoane fizice pot solicita returnarea produselor in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produselor comandate prin intermediul platformei online, BoxeMoto.ro.
Clientii BoxeMoto care renunta la cumparare si solicita returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integritate.
in sediul BoxeMoto
prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@boxemoto.ro
1. Trimite un e-mail la contact@boxemoto.ro. In e-mail vei scrie numele tau, datele de facturare, data comenzii, data primirii comenzii, produsul, cantitatea si motivul returului.
2. Dupa trimiterea formularului vei fi contactat telefonic de catre unul din operatorii nostri;
3. Impachetezi produsul/produsele dorite pentru returnare, astfel incat acestea sa nu se deterioreze pe parcursul transportului;
4. Predai coletul curierului;
5. In termen de maxim 14 zile calendaristice veti intra in posesia contravalorii produsului/produselor returnate.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: SC ALUTUS BLACK SRL, 0770976703
Bulevardul Decebal nr 18, Bloc D103, ap 7, Oradea, Bihor.
Clientii care solicita returnarea produselor, exceptie fac produsele care s-au livrat gresit sau prezinta un defect care nu este cauzat pe parcursul transportului, accepta implicit suportarea costurilor de livrare a produselor returnate.
BoxeMoto.ro trebuie sa intre in posesia bunului returnat in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data transmiterii cererii de returnare a produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat, sa nu fie utilizat.
Produsul trebuie sa contina toate elementele, ambalajele, accesoriile, inclusiv manualul de utilizare si certificatul de garantie.
Clientii poarta raspunderea pentru orice diminare de valoare a produselor. Daca in urma receptiei efectuate de catre noi a produselor returnate se constata ca diminarea de valoare a fost produsa de catre consumator in urma manipularii necorespunzatoare a acestuia, din suma rambursata se va imputa si diminuarea de valoare cauzata de catre client produsului returnat.
Pentru mai multe detalii privind legislatia in vigoare click aici.
Daca un client doreste anularea comenzii, acesta trebuie sa contacteze vanzatorul pe mail sau telefon si sa transmita anularea comenzii. Daca comanda a fost deja achitata cu cardul on-line, vanzatorul va anula comanda clientului, dupa confirmare, si va transmite bancii anularea tranzactiei. Banca va debloca suma de pe cardul clientului in termen de 1-30 zile, in functie de politica acesteia.