🚚 Livrare prin curier
BoxeMoto.ro livreaza coletele pe intreg teritoriul Romaniei in termen de 24-72 h de la primirea informarii de expediere colet de catre clienti.
Costurile de expeditie sunt de fix 30 lei (tva inclus) indiferent de cantitatea comandata sau de valoarea comenzii. Acestea sunt introduse pe factura, separat fata de produsele facturate, astfel curierul emite o singura chitanta fara a mai incasa separat costurile de expeditie. Pentru clientii care doresc livrare sambata, se percepe un cost suplimentar de 6 lei, aceasta optiune fiind disponibila doar pentru livrarile din orasele care dispun de centre logistice ale curierului.
Coletele care depasesc greutatea de 30 kg se livreaza doar in sediile curierului, acestea avand termen limita de ridicare de catre client, 7 zile calendaristice de la sosire
Atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice, curierul va emite o chitanta la livrarea comenzii, care va face dovada platii acesteia, in cazul in care plata selectata este in sistem ramburs. In cazul pierderii sau deteriorarii acesteia, nu se va mai putea emite ulterior de catre BoxeMoto o alta chitanta care sa faca dovada platii comenzii.
Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. Astfel toti clientii isi pot urmari statusul expeditiei accesand aici.
ℹ️ Preluarea coletelor de catre clienti
Va rugam sa verificati integritatea coletului si a produselor la livrare, in prezenta curierului! Transportatorul si furnizorii nostri nu accepta reclamatii ulterioare.
La preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site. Puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui, daca ati optat pentru transport fara verificare colet, in caz contrar, daca ati optat pentru optiunea de verificare colet, clientul este nevoit sa deschida coletul inainte de achitarea contravalorii bunurilor comandate. Pentru optiunea de deschidere la livrare, se va percepe o taxa de livrare suplimentara de 5 lei (tva inclus). In acest caz, clientul trebuie sa specifice aceasta optiune in sectiunea observatii a campului de finalizare comanda. Daca plata coletului se va face ramburs, iar clientul constata defectiuni la produsele comandate, in momentul verificarii coletului (in prezenta curierului) acestea poate refuza coletul, fara a mai plati contravaloarea acestuia. In cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal in prezenta curierului, semnat si de catre acesta. In cazul coletelor care contin mai multe produse, dar doar unul sau o parte din acestea sunt deteriorate din cauza transportului, procedura implica returul intregului colet, implicit a tuturor produselor livrate.
In cazul in care ambalajul este deteriorat sau umed, clientul are obligatia de a refuza coletul, indiferent daca a optat pentru optiunea de deschidere colet sau nu. Dupa refuzarea ridicarii acestuia, va rugam sa ne informati prin e-mail la adresa contact@boxemoto.ro, sau la numarul de telefon 0770976703, iar noi vom solutiona problema in cel mai scurt timp posibil.
Daca clientul a optat pentru plata online a coletului si la verificare constata defectiuni sau neconformitati ale produselor sau a ambalajului, dupa refuzarea coletului, BoxeMoto in termen de pana la 7 zile lucratoare va rambursa clientului suma achitata pentru comanda respectiva.
ℹ️ Neridicarea coletelor de catre clienti
In cazul clientilor care au achitat un avans din valoarea comenzii si refuza ridicarea coletului din motive neintemeiate, care nu depind de societatea noastra, clientul este obligat sa suporte contravaloarea costurilor de transport tur-retur. Astfel, clientului i se va restitui doar difierenta dintre avansul achitat si costurile de transport tur-retur.
In cazul clientilor care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, BoxeMoto.ro suportand astfel cheltuielile de transport si retur, ne rezervam dreptul ca, la urmatoarele comenzi ale clientului respectiv, sa emitem o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.